Translate

ponedeljek, 30. maj 2011

ČEBELAR

To je moj dom...kopljem ga skoraj 2 m globoko....In če mi pot prekriža kakšen kamen ali skala... kopljem drugje. Jao, veliko dela... verjemite.
...in to sem jaz. Lep in šarmanten. Ljudje me ne marajo, ker imam rad čebele, zato požigajo moje domove. Z ognjem na palicah drezajo v moj dom in ga požgejo.
Čeprav mi ni lahko, rad posedam na vejah in iščem družice.
Zaradi svoje lepote in karakterja, vedno najdem kakšno luštno bejbo.
Rad jo povabim na kakšen izlet. Na visokih vejicah opazujeva naravo in si izpovedujeva čustva. Prav lepo nama je.
Kadar je vroče s svojo senco hladim najin dom. 
Sem tudi pravi stražar. Ne dovolim nikomur, da pride blizu. Ker z mojo drago pripravljava dom za družino.
No, rad pa imam tudi malo miru zase. To sem jaz.Morda vam zaupam še kaj več o sebi.
Lepo se imejte!!

3 komentarji:

  1. Odličen dokumentarec ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kolk je pa lep tale čebelar. Spet si nam predstavila eno krasno luštno zgodbico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo popisano in porisano. :)

    OdgovoriIzbriši