Translate

sobota, 8. maj 2010

ŠTORKLJIN DNEVNIK

Moja zgodba...
Moj oče se je noro zaljubil v eno štorkljo. Čisto se mu je zmešalo, ko jo je videl. Nudil ji je senco in ....
... izvajal vse možne akrobacije, da jo je končno osvojil.
Enega lepega sončnega dne, mu je povedala, da pričakujeta naraščaj.
Moj oče je bil neznosno vesel in ponosen, šopiril se je, kot da je ujel največjega črva v celi okolici.
Od veselja se je tako napil, da je bil čisto..... Še vratu ni mogel držati ravno.
Hehehe, drugi dan se je skoraj priplazil do moje mame. Bil je ves "mačkast" in nepočesan.. Jao...
Seveda je bila moja mama zelo jezna in je zahtevala opravičilo.
Dobro je vedel, da ne mara šopkov rož, da pa obožuje mlade črvičke, zato je hitro odhitel na travnik in ji ulovil enega... konkretnega.
No, tako sem se končno rodila jaz. Ko sem bila dovolj stara, sta me starša peljala v šolo. Bila sem pridna učenka in pozorno opazovala svoja starša...
... kako spretno lovita živalce zame in za preživetje.
No, bil je čas, da poskusim tudi sama. Že en mali črviček mi je delal težave...,
... vendar mi je uspelo. Hop... v kljunček!!!
No, bila sem že dovolj stara in starša sta me spustila. Šla sem z družbo na večerni lov. Za menoj je hodil en zelo dober štorkelj, ki me je osvojil.
Tako sem tudi jaz pričakovala naraščaj in skrbno čuvala gnezdo in štela jajca.
Osrečila sem en mladi par. Samo vseeno mi nekaj ni jasno: Mladičku so dali ime Maja. Ali to ni bila čebelica? Jao, kaj pa vem... glede na to, kaka čaga je bila takrat, ko sem zanosila....

Sicer pa, važno je, da je... pa četudi Maja....:)) In da je osrečila in da še vedno osrečuje ljudi, ki jo imajo res radi in jih ima rada ona. :))

11 komentarjev:

  1. Anonimni08 maj, 2010

    Hehehe, dobra zgodba.
    Milan

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastične fotografije v spremljavi odlične zgodbe....bravo ;)

    Lp, Peter

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala... mi včasih pade kaj takega...:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaa, tebe je štorklja prinesla. :) Saj takrat je vsakega. :) Štorklje pa so na zeleni podlagi veliko lepše videt kotna njivi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobre fotke
    Štorklje so mi še posebej prisrčne živali :)
    lp Tadej

    OdgovoriIzbriši
  6. :)) Zlodej, res je... Samo ko pa je na njivi več hrane. One že vedo...:))
    Tadej hvala... Ja, so res prave "face"!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa zgodba (baje je tudi mene prinesla),
    pospremljena z dobrimi fotografijami.
    LP Marjan

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe, huda zgodbica....

    OdgovoriIzbriši
  9. Ej, vsaka zgodba, ki jo preberem je boljša. Tale je še mal hudomušna. Sem se v nekaterih delih prav na glas nasmejala, ups pa to kar na delovnem mestu. Me zdaj mal čudn gledajo. Pa kaj, jaz že vem zakaj se smejim, ostale pa to nč ne briga. Maja, ne sam zgodbica, tud fotke so prekrasne. Čestitam!

    LP Andzica

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala, Andzica! Stvari je treba včasih obrniti v humor, gre potem lažje skozi življenje.
    l.p.

    OdgovoriIzbriši